[ Print ]  [ Close ]

http://math.modares.ac.ir/index.jsp?siteid=11&pageid=28293&newsview=22115   , 1403/02/31


بیانیه بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت «روز غزه»


در این بیانیه آمده است:

'«قضیّه‌ی غزّه از یک سو قضیّه‌ی مظلومیّت است، از یک سو قضیّه‌ی اقتدار است.»  مقام معظم رهبری - ۳ آبان ۱۴۰۲



به رسم هر ساله، ۲۹ دی‌ماه به پاس مقاومت، ایثار و شجاعت مردم فلسطین در مقابل تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها در یورش نظامی ناجوانمردانه ۱۷ روزه ۲۷ دسامبر ۲۰۰۸ تا ۱۷ ژانویه ۲۰۰۹ به عنوان «روز غزه» نامگذاری شده است.

غزه در طول سال‌های پس از اشغالگری جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی همواره نماد ایمان، صبر، توکل، اقتدار، مقاومت، شجاعت، ایثار، فداکاری، وطن‌دوستی و مظلومیت بوده است. از دامن این خاک متبرک به خون مطهر هزاران شهید، فرزندانی رشد و تعالی پیدا کرده‌اند که شجاعت، ایمان، مهارت و رشادت آن‌ها نه تنها الگویی برای تمامی انسان‌های آزاده در سراسر جهان است، بلکه لرزه بر اندام استکبار شیطان صفت جهانی انداخته است.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ میلادی و با انجام عملیات بی‌سابقه و افتخارآفرین طوفان‌الاقصی، هر روز روز غزه است. این روزها همواره سخن از مقاومت، صبوری، توکل، مظلومیت و اقتدار مردم غزه و وحشی‌گری، جنایتکاری و بزدلی رژیم غاصب صهیونیستی است که ان‌شاءالله با مقاومت و یاری خداوند متعال، پایان این رژیم رقم خواهد خورد.

بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس ضمن گرامیداشت ۲۹ دی‌ماه «روز غزه» و پاسداشت یاد، خاطره و فداکاری‌های شهدای راه آزادی قدس شریف، حمایت کامل خود را از مردم مقتدر، مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و غزه اعلام کرده و یادآور می‌شود که اساتید بسیجی همراه با جامعه دانشگاهی تربیت مدرس بر ضدیت با رژیم صهیونیستی تاکید کرده و با افتخار در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند.



بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس

۲۹ دی ۱۴۰۲



18:48 - جمعه 29 دی 1402    /    شماره خبر : 22115    /    تعداد نمايش خبر : 176